Forum www.potempiecy13.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Nowe Zadania Wprowadzone od Patcha 1.2.0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.potempiecy13.fora.pl Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hisagi Shuuhei
Super Siwuch
Super Siwuch



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:58, 21 Paź 2010    Temat postu: Nowe Zadania Wprowadzone od Patcha 1.2.0

Strefa 4
1) Ważne osobistości mają zawsze wielu wrogów, dlatego przydaje się dodatkowa ochrona.
Rozbuduj Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.

Zasady: Wybudować Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.
Nagroda: ???

2) Gdy obudziłeś się wieczorem, na biurku znalazłeś dziwny list.
Poznaczony śladami krwi, zawierał w sobie tylko słowa: "Ratuj", "Uwięziona" i "Daleko".
Pisane w pośpiechu, w różnych miejscach pergaminu. Cóż to może oznaczać?

Zasady: Zaliczyć daleką wyprawę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu zwinności i inteligencji.
Nagroda: Około 7 000 pr.

3) Wykaż się męstwem. Tylko to przyciągnie pod Twój sztandar wytrawnych łowców.
Zasady: Zaliczyć dowolną daleką wyprawę.
Nagroda: Około 6 500 pr.

4) Jak nakazuje wampirza tradycja, każdy nowo mianowany Inkwizytor wyprawia wystawną ucztę,
na którą zaprasza wszystkich mieszkańców miasta. Wampir twojej rangi musi wykazać się bogactwem i hojnością.
Zgromadź na swoim koncie 5 000 000 PLN i złóż ofiarę w wysokości 10% tej sumy. Kliknij tutaj, aby złożyć ofiarę.

Zasady: W momencie posiadania na koncie 5 000 000 PLN kliknąć w link w zadaniu.
Nagroda: Około 10 000 pr

5) Twoi zwiadowcy poinformowali Cię o dziwnych zjawiskach zachodzących na Wielkim Stepie.
Sugerują, żebyś zbadał sytuację zanim będzie za późno.

Zasady: Przygotować ekspedycję na Wielki Step. Tam natrafić i zabić Ducha Elizabeth.

Nagroda: Około 24 000 pr.


Strefa 3

1) Obowiązkiem każdego wampira wysokiej rangi jest dostarczenie ludzi do posługi w Katedrze.
Zbierz 500 000 ludzi i oddaj Katedrze w ofierze 10% z nich.

Zasady: Mając 500 000 ludzi na koncie kliknąć w podany link.
Nagroda: Około 30 000 pr.

2) Wpływy, władza, splendor... aby to wszystko utrzymać, potrzebujesz pieniędzy.
Aby pokryć swoje zwiększone wydatki, musisz zwiększyć swoje dochody. Rozbuduj dom publiczny na poziom 14.

Zasady: Wybudować 14 poziom domu publicznego.
Nagroda: Około 6 000 pr.

3) Twoja pozycja, sława i bogactwo sprawiły,
że jesteś uważany za jednego z bardziej wpływowych wampirów w mieście.
Jeden z członków Rady poprosił Ciebie o pomoc w zniszczeniu szajki mutantów pustoszących szlaki handlowe do miasta.

Zasady: Zasadzka, pokonać członka szajki,
który czai się na dalekiej wyprawie. Czy to będzie sierżant, czy herszt - to już loteria.


Nagroda: Około 18 000 pr.

4) Dokonaj heroicznego czynu.
Tylko to przyciągnie pod Twój sztandar potężne wampiry.

Zasady: Zaliczyć dowolną pielgrzymkę
(mając już wcześniej wykonane wszystkie wyprawy na pustkowia) .

Nagroda: Około 19 000 pr.


5) Minęło już wiele dni, odkąd Twój syn wyruszył na wyprawę w nieznane,
a Ty nadal nie otrzymałeś od niego żadnych wieści. Pełen niepokoju postanawiasz udać się na poszukiwania.

Zasady: Zaliczyć pielgrzymkę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu spostrzegawczości i inteligencji.
Nagroda: Około 10 000 pr.


Strefa 2

1) Pan Ciemności wymaga, aby w jego Katedrze nigdy nie brakowało krwi.
Jako członek Wewnętrznego Kręgu jesteś zobowiązana do złożenia ofiary. Zgromadź 800 000 litrów krwi,
po czym złóż ofiarę 10% tej wartości.

Zasady: Uzbierać 800 000 litrów krwi i kliknąć w odpowiedni link.
Nagroda: Około 43 000 pr

2) Prawdziwe doświadczenie można zdobyć tylko przemierzając niebezpieczne szlaki.
Wykonaj co najmniej 15 udanych pielgrzymek w nieznane.

Zasady: Zaliczyć 15 dowolnych pielgrzymek od momentu aktywacji zadania.
Nagroda: Około 26 000 pr.

3) Dotarły do Ciebie plotki o dziwnej anomalii, znajdującej się gdzieś na pustkowiach.
Znajdź i wyjaśnij tajemnicze zjawisko.

Zasady: Zaliczyć pielgrzymkę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu wiedzy i inteligencji.
Nagroda: Około 17 000 pr.

4) Twoi ludzie donieśli, że przy rabusiu zabitym w okolicach miasta znaleziono list.
Z listu wynika, że twoja prawnuczka Anhala więziona jest na Polach Lęgowych. Zorganizuj ekspedycję ratunkową.

Zasady: ???
Nagroda: ???

5) Całe miasto patrzy na członków Wewnętrznego Kręgu.
Daj znak swej wielkości i zapewnij krew dla swoich poddanych. Rozbuduj Szpital na poziom 7 oraz Rzeźnie na poziom 22.

Zasady: Wybudowanie Szpitala na 7 poziom oraz Rzeźni na 22 poziom.
Nagroda: ???

6) Zdobądź 84 poziom.
Zasady: Osiągnąć 84 poziom.
Nagroda: ???


Strefa 1

1) Prestiż wśród wampirów to nie tylko bogactwo i władza.
Tylko wielki wojownik wzbudza prawdziwy respekt. Wygraj 15 walk pod rząd urządzając zasadzkę.
Walki w obronie się nie liczą.

Zasady: Wygrać 15 zasadzek w ataku pod rząd.
Nagroda: Około 60 000 pr.

2) Pomimo ostrzeżeń doradców, wyprawiasz się czasami na samotne spacery w okolice miasta.
Przypominają Ci czasy, kiedy byłaś nowicjuszką w wampirzym świecie, która przybyła do miasta marząc o sławie i władzy.

Zasady: Pokonać Assasyna na blisiej wyprawie.

Nagroda: Około 48 000 pr

3) Zdobądź 89 poziom.
Zasady: Osiągnąć 89 poziom.
Nagroda: ???

4) Treść dokładnie nie znana, wiadomo tylko tyle, że trzeba się uporać z Bractwem Chaosu
Zasady: Wygrać oblężenie na Bractwo, gdzie liczba przeciwników to liczba graczy +2.

Nagroda: ???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hisagi Shuuhei dnia Czw 11:15, 21 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ishtar Mistick




Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:14, 11 Mar 2011    Temat postu:

Ad 1

Gratulacje! Udało Ci się ukończyć zadanie:

Ważne osobistości mają zawsze wielu wrogów, dlatego przydaje się dodatkowa ochrona. Rozbuduj Posterunek Policji na 18 poziom i Schronisko na 14 poziom.

Czujesz przypływ sił przechodzący przez całe ciało. Zdobyłaś 5045 pkt rozwoju!


Żenada


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drunk Pirate




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:11, 13 Mar 2011    Temat postu:

No te zadanie jest kiepskie samo w sobie, jedyny sens zeby je robic polega na tym ze odblokowuje kolejne zadanko (obleg)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ishtar Mistick




Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:18, 14 Mar 2011    Temat postu:

Mnie się nic nie odblokowało. Zostało zadanko na Wielkim Stepie i koniec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drunk Pirate




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:20, 14 Mar 2011    Temat postu:

chyba jeszcze je musisz wykonac, wiem ze dwa zadania odblokowuja cholernie trudny obleg z centurionami i gwardzistami, jednym z tych zadan jest 18/14

[edit]
przykładowy obleg z tego zadania: [link widoczny dla zalogowanych]
cholernie trudne dziadostwo :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drunk Pirate dnia Wto 0:26, 15 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.potempiecy13.fora.pl Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1