Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hisagi Shuuhei
Super Siwuch

Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:58, 21 Paź 2010 Temat postu: Nowe Zadania Wprowadzone od Patcha 1.2.0 |
|
|
Strefa 4
1) Ważne osobistości mają zawsze wielu wrogów, dlatego przydaje się dodatkowa ochrona.
Rozbuduj Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.
Zasady: Wybudować Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.
Nagroda: ???
2) Gdy obudziłeś się wieczorem, na biurku znalazłeś dziwny list.
Poznaczony śladami krwi, zawierał w sobie tylko słowa: "Ratuj", "Uwięziona" i "Daleko".
Pisane w pośpiechu, w różnych miejscach pergaminu. Cóż to może oznaczać?
Zasady: Zaliczyć daleką wyprawę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu zwinności i inteligencji.
Nagroda: Około 7 000 pr.
3) Wykaż się męstwem. Tylko to przyciągnie pod Twój sztandar wytrawnych łowców.
Zasady: Zaliczyć dowolną daleką wyprawę.
Nagroda: Około 6 500 pr.
4) Jak nakazuje wampirza tradycja, każdy nowo mianowany Inkwizytor wyprawia wystawną ucztę,
na którą zaprasza wszystkich mieszkańców miasta. Wampir twojej rangi musi wykazać się bogactwem i hojnością.
Zgromadź na swoim koncie 5 000 000 PLN i złóż ofiarę w wysokości 10% tej sumy. Kliknij tutaj, aby złożyć ofiarę.
Zasady: W momencie posiadania na koncie 5 000 000 PLN kliknąć w link w zadaniu.
Nagroda: Około 10 000 pr
5) Twoi zwiadowcy poinformowali Cię o dziwnych zjawiskach zachodzących na Wielkim Stepie.
Sugerują, żebyś zbadał sytuację zanim będzie za późno.
Zasady: Przygotować ekspedycję na Wielki Step. Tam natrafić i zabić Ducha Elizabeth.
Nagroda: Około 24 000 pr.
Strefa 3
1) Obowiązkiem każdego wampira wysokiej rangi jest dostarczenie ludzi do posługi w Katedrze.
Zbierz 500 000 ludzi i oddaj Katedrze w ofierze 10% z nich.
Zasady: Mając 500 000 ludzi na koncie kliknąć w podany link.
Nagroda: Około 30 000 pr.
2) Wpływy, władza, splendor... aby to wszystko utrzymać, potrzebujesz pieniędzy.
Aby pokryć swoje zwiększone wydatki, musisz zwiększyć swoje dochody. Rozbuduj dom publiczny na poziom 14.
Zasady: Wybudować 14 poziom domu publicznego.
Nagroda: Około 6 000 pr.
3) Twoja pozycja, sława i bogactwo sprawiły,
że jesteś uważany za jednego z bardziej wpływowych wampirów w mieście.
Jeden z członków Rady poprosił Ciebie o pomoc w zniszczeniu szajki mutantów pustoszących szlaki handlowe do miasta.
Zasady: Zasadzka, pokonać członka szajki,
który czai się na dalekiej wyprawie. Czy to będzie sierżant, czy herszt - to już loteria.
Nagroda: Około 18 000 pr.
4) Dokonaj heroicznego czynu.
Tylko to przyciągnie pod Twój sztandar potężne wampiry.
Zasady: Zaliczyć dowolną pielgrzymkę
(mając już wcześniej wykonane wszystkie wyprawy na pustkowia) .
Nagroda: Około 19 000 pr.
5) Minęło już wiele dni, odkąd Twój syn wyruszył na wyprawę w nieznane,
a Ty nadal nie otrzymałeś od niego żadnych wieści. Pełen niepokoju postanawiasz udać się na poszukiwania.
Zasady: Zaliczyć pielgrzymkę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu spostrzegawczości i inteligencji.
Nagroda: Około 10 000 pr.
Strefa 2
1) Pan Ciemności wymaga, aby w jego Katedrze nigdy nie brakowało krwi.
Jako członek Wewnętrznego Kręgu jesteś zobowiązana do złożenia ofiary. Zgromadź 800 000 litrów krwi,
po czym złóż ofiarę 10% tej wartości.
Zasady: Uzbierać 800 000 litrów krwi i kliknąć w odpowiedni link.
Nagroda: Około 43 000 pr
2) Prawdziwe doświadczenie można zdobyć tylko przemierzając niebezpieczne szlaki.
Wykonaj co najmniej 15 udanych pielgrzymek w nieznane.
Zasady: Zaliczyć 15 dowolnych pielgrzymek od momentu aktywacji zadania.
Nagroda: Około 26 000 pr.
3) Dotarły do Ciebie plotki o dziwnej anomalii, znajdującej się gdzieś na pustkowiach.
Znajdź i wyjaśnij tajemnicze zjawisko.
Zasady: Zaliczyć pielgrzymkę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu wiedzy i inteligencji.
Nagroda: Około 17 000 pr.
4) Twoi ludzie donieśli, że przy rabusiu zabitym w okolicach miasta znaleziono list.
Z listu wynika, że twoja prawnuczka Anhala więziona jest na Polach Lęgowych. Zorganizuj ekspedycję ratunkową.
Zasady: ???
Nagroda: ???
5) Całe miasto patrzy na członków Wewnętrznego Kręgu.
Daj znak swej wielkości i zapewnij krew dla swoich poddanych. Rozbuduj Szpital na poziom 7 oraz Rzeźnie na poziom 22.
Zasady: Wybudowanie Szpitala na 7 poziom oraz Rzeźni na 22 poziom.
Nagroda: ???
6) Zdobądź 84 poziom.
Zasady: Osiągnąć 84 poziom.
Nagroda: ???
Strefa 1
1) Prestiż wśród wampirów to nie tylko bogactwo i władza.
Tylko wielki wojownik wzbudza prawdziwy respekt. Wygraj 15 walk pod rząd urządzając zasadzkę.
Walki w obronie się nie liczą.
Zasady: Wygrać 15 zasadzek w ataku pod rząd.
Nagroda: Około 60 000 pr.
2) Pomimo ostrzeżeń doradców, wyprawiasz się czasami na samotne spacery w okolice miasta.
Przypominają Ci czasy, kiedy byłaś nowicjuszką w wampirzym świecie, która przybyła do miasta marząc o sławie i władzy.
Zasady: Pokonać Assasyna na blisiej wyprawie.
Nagroda: Około 48 000 pr
3) Zdobądź 89 poziom.
Zasady: Osiągnąć 89 poziom.
Nagroda: ???
4) Treść dokładnie nie znana, wiadomo tylko tyle, że trzeba się uporać z Bractwem Chaosu
Zasady: Wygrać oblężenie na Bractwo, gdzie liczba przeciwników to liczba graczy +2.
Nagroda: ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hisagi Shuuhei dnia Czw 11:15, 21 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ishtar Mistick
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:14, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ad 1
Gratulacje! Udało Ci się ukończyć zadanie:
Ważne osobistości mają zawsze wielu wrogów, dlatego przydaje się dodatkowa ochrona. Rozbuduj Posterunek Policji na 18 poziom i Schronisko na 14 poziom.
Czujesz przypływ sił przechodzący przez całe ciało. Zdobyłaś 5045 pkt rozwoju!
Żenada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Drunk Pirate
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:11, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No te zadanie jest kiepskie samo w sobie, jedyny sens zeby je robic polega na tym ze odblokowuje kolejne zadanko (obleg)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ishtar Mistick
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:18, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mnie się nic nie odblokowało. Zostało zadanko na Wielkim Stepie i koniec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Drunk Pirate
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:20, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
chyba jeszcze je musisz wykonac, wiem ze dwa zadania odblokowuja cholernie trudny obleg z centurionami i gwardzistami, jednym z tych zadan jest 18/14
[edit]
przykładowy obleg z tego zadania: [link widoczny dla zalogowanych]
cholernie trudne dziadostwo :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Drunk Pirate dnia Wto 0:26, 15 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|